Första inlägget

2009-02-12 @ 12:03:18
Ja då har man gett sig på en sån här då!
Antar att det är i stil med att skriva dagbok, vilket jag av någon anledning aldrig riktigt lyckades med. Men vi ger bloggandet ett försök ändå!

Ja, mina vänner, som ni vet så sitter jag ju för tillfället fast i Sverige, bara i tre dagar till dock, sen får man återvända till det landet där jag trivs bäst!
Har varit två riktigt jobbiga månader, men jag tycker nog att jag klarat det ganska bra ändå!
Men det är ju inte meningen att man ska vara utan den man älskar, så på måndag får jag äntligen andas Australiensk luft och återförenas med min fästman!
Fästman, gud va vuxet det låter.

Ja, Ryssan (aka Cathrine) försvann ju till landet DownUnder för en vecka sen, hon har hunnit med att hälsa på efterlängtade vänner och besökt det underbara SurfersParadise

Det blir ju Surfers för mig med ett tag, men sen flyr jag och pojken vidare, till Adelaide, där ett nytt kapitel i mitt liv kommer börja. Ett arbetslöst sådant, men det kan vi gå in på senare.

Just nu ville jag mest ha mitt första inlägg avklarat, vet inte om jag törs ge mig på web designen än, Ryssan har varnat mig...

Kommentarer

Postat av: Cathrine

du kan ta bort dom där fina länkarna till allers och spraydate ifall du inte känner dig manad att ha kvar dom ;). Bra initativ med blogg! Jag ska länka till dig så kommer du att få hundramiljarder läsare...:P

2009-02-15 @ 01:16:18
URL: http://catenett.blogg.se/

Postat av: Mamma Pia

Hej Suzzipuss, ska bli spännande att följa dina tankar på denna blogg! Hoppas du kommer igång både med design och innehåll! Kramar från från kalla Linköping

2009-02-17 @ 19:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback